lördag 26 mars 2011

Har varit lite

lat på det senaste och har inte orkat blogga men nu så :-)
I veckan ringde jobbet och frågade om jag kunde hoppa in och jobba fredag, lördag och söndag på dagen. Det gick helt ok sen blev jag ju glad också att dem ringde till mig.
Ska inte dra veckan som varit nått särskillt för det har inte hänt så mycket förutom att jag har varit hos Therese och hälsat på deras lilla tjej som då bara var 3 dagar. Hon var sååå himla söt och jag mös med henne en lång stund. Mötte Therese och hennes mamma i affären förut idag och sa att jag kommer gärna förbi snart igen och myser lite. Albin vill hålla och hälsa på hans kompis lillasyster också. Albin var så go när han fick se en bild på henne, han sa: Åh va söt hon är :-)

Idag har jag jobbat mellan 6.45-15 (samma imorgon också). Var en hel del att göra så jag var helt slut på vägen hem. När jag kom hem tog jag på barnen och skulle upp till torget för att köpa lördagsgodis men vi kom bara till lekplatsen där dem träffade några kompisar och valde att leka istället eftersom dem hade godis kvar hemma sen förra lördagen. Jag hade även satt upp en tvättid imorse innan jag åkte till jobbet så jag började tvätta vid 17 tiden och är inte riktigt klar än, det hänger på tork 1 timme till.
Vi fuskade lite idag och åt pizza eftersom jag var så himla trött efter idag.
Nu ska jag skriva klar listan på vad vi ska handla imorgon, tur att man har en snäll svärmor/farmor som ställer upp och tar barnen när man handlar.
Sen ska jag hoppa in i duschen, hämta tvätten, kolla på TV och äta lite gött sen vrida fram klockan 1 timme och sen dyka ner i sängen och sova.
Ha en bra kväll alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar